Sposoby reklamy wizualnej firmy budowlanej

pamięć masowa

Prowadząc nawet firmę budowlaną trzeba liczyć się z konkurencją. W niektórych branżach formy reklamy przybierają wręcz groteskowe koncepcje.

Tworząc wizerunek dla swojej firmy trzeba zwrócić uwagę na kilka aspektów dotyczących branży. Od zwykłego doboru kolorów po ich spójne połączenie i trzymanie się już wybranego designu we wszystkim. Nie może być tak, że samochód oklejamy innym kolorem, a baner przed firmą będzie utrzymany w całkiem innych barwach.

Wybór artykułu reklamowego

Mamy bardzo dużo możliwości jeśli chodzi o reklamę wizualną. Od zwykłych tablic czy billboardów po kasetony, gadżety reklamowe czy oklejanie samochodów, witryn. Możliwości jest dużo i praktycznie w każdej branży sprawdza się większość z nich.

Wykorzystać targi do reklamy

Dużo osób chodzi po targach szukając właśnie ciekawych gadżetów. Część firm to całkiem sprawnie wykorzystuje. Jednymi z najczęściej oferowanych gadżetów są:

  • pendrive;
  • koszulki;
  • czapki ;
  • kubki.

Największe wzięcie mają oczywiście te z zabawnymi napisami. Liczy się fajny pomysł na napis, a taki gdzie da się umieścić jeszcze nazwę firmy, jest strzałem w dziesiątkę. Zawsze jednak kubek z logiem znajdzie potencjalnego właściciela na dłużej niż zwykła smycz czy ulotka.

Ekspozytor kartonowy

Na takie wydarzenia przydaje się też ekspozytor kartonowy, na którym można rozłożyć ulotki czy produkty firmowe. O wiele lepiej sprawdza się takie prezentowanie produktów czy informacji o usługach niż wykładanie ich na blacie stołu. Pochylone w stronę zwiedzających pułki z daleka przyciągają wzrok. Poza tym przyda on się nie tylko na targach, ale też w firmie można spokojnie go używać.

Oklejanie samochodu/ów i billboardy

Firmy z branży budowlanej często zaniedbują ten aspekt reklamy. Ale spójrzmy na takiego giganta jak Skanska. Firma, która naprawdę jest duża, a wcale nie zaniedbuje swoich możliwości w kwestii reklamy. Wszystkie swoje prace jakie wykonuje zaznacza interesującymi billboardami. Samochody również mają niebieski napis na boku widoczny z daleka na żółtej lub srebrnej karoserii.

Kiedy mamy większe aspiracje jeśli chodzi o własną firmę niż tylko niszowe wykonywanie usług to warto skorzystać z reklamy. Przekonanie klienta o profesjonalności będzie łatwiejsze jeśli zadba się o odpowiednią wizualizację. Nie musimy od razu wykorzystywać wszystkich rzeczy. Na początek najlepiej zacząć od oklejenia samochodu i billboardu, a w miarę rozwoju dopracowywać swój wizerunek.

Leave a Reply