Otwarcie salonu kosmetycznego – atrakcje

prezent

Salony kosmetyczne rosną jak grzyby po deszczu i równie szybko znikają z powierzchni miasta. Część z nich się jednak dobrze całkiem utrzymuje i radzi, a czasem wręcz pęka w szwach. W czym tkwi ich sekret?

Liczy się atmosfera

Miła, uśmiechnięta recepcjonistka witająca klientki to jedna z pierwszych wizytówek profesjonalnego salonu piękności. W tej branży liczy się estetyka, wygląd na pierwszym miejscu. I tak naprawdę należy zacząć już od samego początku. Praktycznie od pierwszego dnia otwarcia gabinetu.

Kolory, wzory i zapach

Czyli czym przywitamy nasze klientki. Pierwsze wrażenie to nasza jedyna szansa, której nie należy zmarnować. Tak naprawdę to wizytę najpierw składają miejscowe, niekwestionowane przywódczynie, które nadają ton w okolicy. Jak inspekcja wypadnie pozytywnie to reklamę mamy gwarantowaną. Dlatego kolory muszą być odpowiednio dobrane, w kosmetycznym możemy pozwolić sobie na odrobinę blasku, a koniecznie stworzyć wrażenie luksusu. Srebrny kolor czy tęczowy połysk będą się do tego idealnie nadawać.

Jak zrobić dobre wrażenie

Idealnie działa na ludzi, w szczególności kobiety, ładny upominek. Może to być nawet próbka kosmetyku, ale nie dana do ręki jak reszta w spożywczym, tylko wręczona z odpowiednią elegancją. Dobrze wypadają tu małe pudełeczka nawiązujące do salonu logiem albo kolorem jaki w nim króluje. Musi być to ładne, gustowne, eleganckie i prestiżowe, tak aby klientka czuła się wyróżniona. Tak samo możemy wręczać bony zniżkowe na zabiegi czy inne drobiazgi.

Targi i gadżety

Jeśli zamierzamy się pokazać na targach warto też się wcześniej do nich przygotować. Dla ważniejszych osób warto przygotować bardziej bogate zestawy upominkowe. Niekoniecznie muszą to być właśnie kosmetyki, gdyż tych zwyczajnie w tej branży krąży wręcz nadmiar. Dlatego warto pokusić o coś niestandardowego. Dobrze dopracować opakowanie, na przykład torbę papierową z logiem salonu i tam umieścić kilka ładnych gadżetów reklamowych.

Pomysłów jeśli chodzi o dodatki jest naprawdę dużo. Od zwykłych spinek do włosów, po błyszczące breloczki w kolorze loga naszego salonu. Możliwości jest naprawdę wiele. Ładny kubek z napisem „dla najpiękniejszej” czy chociaż przycisk do papieru. Przyda się niejednej szefowej firmy organizującej wesela. Musimy dobrze poznać naszych potencjalnych klientów oraz kontrahentów, aby móc korzystnie rozegrać tą partię.

Leave a Reply