Jak stworzyć odpowiedni wygląd zewnętrzny restauracji

kobieta z kawą

Ważne w restauracji jest nie tylko, odpowiednio dobrane i przygotowane pod wysublimowane gusta klientów menu. Równie, o ile nie najważniejszą kwestią jest odpowiedni wizerunek zewnętrzny. Zarówno witryna jak i szyld musi być widoczny. Jednak nie są to jedyne środki reklamy, którymi w tym przypadku możemy się posłużyć.

Estetyczny i spójny wizerunek to podstawa

Spójność wizerunkowa i kolorystyczna w danej marce to podstawa Dlatego wybierając kolory naszego wnętrza należy wziąć także pod uwagę aspekt ich prezentacji zarówno na stronie internetowej, szyldzie, jak i kasetonie.

Witryna musi zachęcać do wejścia

Witryna to nasza wizytówka i jej wygląd musi zachęcać do wejścia. Dlatego kolory należy dobrać tak, aby lokal kojarzył się pozytywnie. Pozbawiona barw, przeźroczysta witryna pozbawi gości poczucia prywatności i intymności. Wiec, o ile nie jest to lokal na piętrze, warto pomyśleć nad oklejeniem jej. Wystarczy nawet do ¼ wysokości zrobić odpowiednią wizualizację, związaną z lokalem , by sprawić, żeby każdy klient mógł poczuć się komfortowo i przyjemnie. Równie dobrze może to być nawet nazwa restauracji z logiem.

Napis przed wejściem

Mamy naprawdę duży wybór jeśli chodzi o napis przed wejściem. Równie dobrze może to być kaseton reklamowy jak i pylon. Wszystko zależy od wyglądu zewnętrznego naszego lokalu, jego wielkości czy wizualizacji ulicy. Jeśli nasz lokal ma od chodnika widoczne tylko wejście, a całość mieści się w podwórzu wystarczy umieścić nad drzwiami tylko kaseton czy tablicę z nazwą.

Kiedy sprawdzają się w reklamie plakaty i billboardy

Nie dla każdej restauracji duże billboardy czy plakaty umieszczone na tablicach reklamowych się sprawdzają. Są jednak od tego wyjątki.

Lokale gastronomiczne poza granicami miasta

Dużo dworów poszlacheckich zostało zaadoptowanych pod usługi restauracyjno – hotelarskie. Często takie miejsca są zarówno ośrodkami konferencyjnymi jak i miejscem organizacji uroczystości rodzinnych. Dla takich lokali reklama wizualna w postaci tablic informacyjnych przy drogach jest jak najbardziej dobrym pomysłem.

Wizualizacja zewnętrzna lokalu oraz jego reklama w formie plakatów to dobry sposób na ściągnięcie uwagi potencjalnych klientów. Z opcji plakatów skorzystać mogą zarówno restauracje jak i agroturystyki, a w szczególności te mające siedzimy w mało popularnych turystycznie miejscach.

Leave a Reply